معرفی دیدنی های دبی

پارک آبی دریم لند دبی

معرفی:یکی از تفریحات محبوب تور دبی تابستان 98اکثر گردشگران ، در آب و هوای گرم کشور امارات و شهر دبی ، بازی و شنا در پارک های آبی است . یکی از این پارک ها ، پارک آبی دریم ورد (سرزمین رویا) است که به مساحت 250000 متر مربع به یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا شناخته شده است.در این پارک انواع سرسره های آبی وجود دارد که می توان بیش از 25 نوع سواری گوناگون بر روی سرسره هایی از آب را تجربه کرد .در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد تا مسافرین عزیز تور دبی بتوانند براحتی با خوردن و نوشیدن لذیذ ترین غذا ها و نوشیدنی ها لذت ببرند و برای تأمین جای خواب نیز کلبه هایی را درست کرده اند.کامیکازه در واقع نام سرسره ای است که معمولا در پارک های آبی می گذارند. شیب برخی از این کامیکازه ها زیاد و برخی کم است. برخی پیچ در پیچ و شامل مسیرهای انحرافی ولی بعضی ها ساده و مستقیم است.در این پارک سرسره های 40 متری وجود دارد که به شما حس سر خوردن از بالای یک برج 40 متری را خواهند داد.از دیگر ویژگی های این پارک که مورد توجه میباشد میتوان به پارکینگ اشاره کرد که ظرفیت 1500 خودرو را دارد از این رو مسافرین تور دبی با تور دبی تیر 98خیال راحت میتوانید خودرو خود را پارک کرده و به تفریح بپردازید.

پارک آبی دریم لند دبی

ساعت کاری:پارک آبی دریم لند هر روزه از ساعت 10 صبح تا 18 بعداز ظهر، باز است.

موقعیت مکانی:ام القوواین-امارات متحده عربی

پارک آبی دریم لند دبی

پیشنهاد ما:تمامی وسیله های بازی در پارک آبی دریم‌لند دبی استاندارد تور دبی مرداد 98و امن هستند و سالانه چندین بار بررسی می شوند از این رو مسافران و گردشگران تور دبی میتوانند در سفر به دبی به پارک آبی دریم لند رفته و لحظات شادی را تجربه کنند.


 

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

معرفی:به دلیل کویری بودن آب و هوای دبی ساخت اکوسیستم باعث جذب مسافران تور دبی به این شبه جزیره شده است.بزرگترین درخت مصنوعی در سیاره سبز قرار گرفته است این مکان داخل شیشه میباشد و دمای آن با دمای هوای بیرون متفاوت است.هدف از ایجاد این مکان فراهم آوردن بستری مناسب برای مردم این شهر عنوان شده تا بتوانند از این طریق هر چه بهتر و بیشتر با حیات وحش آشنا شوند.راه ارتباط با تنه درخت از طریق آب‌ نما و آبشاری که از چند طبقه سرازیر شده است می‌ باشد. این آبشار موجب مه‌آلود شودن فضای داخل برج می‌شود.سیاره سبز اکوسیستم کاملا واقعی از جنگل های بارانی را شبیه سازی کرده و بیش از 3000 نوع و گونه از گیاهان، حشرات و جانوران بعضا کمیاب را در خود جای داده است.در وسط این جنگل بارانی درختی مصنوعی به طول 25 متر قرار گرفته است. رطوبت محیط در این جنگل 70% بیش از میزان استاندارد محسوب می شود و دمای آن بین 25 تا 27.7 درجه سانتی گراد متغییر است.برای نزدیک شدن به درخت، بازدیکنندگان می بایست از پُلی طنابی که از دو سمت به سکوهای خارجی ساختمان متصل شده است، عبور کنند. یک آبشار نیز به اینتور دبی شهریور 98 درخت متصل است. گونه های جانوری بسیاری از جمله توکان آمریکای جنوبی در این مجموعه زندگی می کنند. حیوان تنبل سه انگشتی، بوآی درختی، پروانه های گوناگون و گونه های مختلف سوسمار بخشی از این اکوسیستم می باشند.مسافران و گردشگران تور دبی میتوانند در طول سفر به دبی از این جنگل بازدید کنند و لحظات خوبی را سپری کنند و همچنین از دیدن حیوانات نیز لذت ببرنند.در این مکان کلاس‌های مختلف آشنایی با پرندگان، حیوانات وحشی نواحی گرمسیری و همچنین پوشش گیاهی برگزار می‌شود که برای کودکان و دانش‌آموزان مفید خواهند بود.

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی


برج ساعت دبی

معرفی:برج ساعت دبی در منطقه دیره در سال 1964 ساختهتور دبی شده است.این برج امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی شناخته شده است.این برج به نام میدان ساعت نیز معروف میباشد.این برج در قسمت دیره دبی قرار گرفته است.بر طبق نوشته روزنامه تلگراف در میان 17 برج ساعت زیبای موجود در جهان قرار گرفته و از اماکنی است که مسافران تور دبی در مدت اقامت خود در این شهر حتما یک بار ان را می بینند.برج ساعت دبی توسط مهندس ادگار بابلیک در خارج از مرزهای امارات طراحی شده ولی کار ساخت آن به دست یک سازنده محلی ناشناخته در دبی انجام شده است . 8 سال بعد از ساخت در سال 1972 میلادی ، این برج ساعت برای مرمت و تعمیر به خارج از کشور منتقل شد و بعد از انجام کارهای مربوطه دوباره به مکان خود بازگردانده شد. در ساخت این برج از شن ساحلی شسته نشده استفاده شده بود که در آن زمان بسیار رایج و معمول بود. شن ساحلی حاوی نمک است و باعث می شود آب به داخل بتون نفوذ کند که منجر به بازیافت بتن تور لحظه آخری دبیو باعث زنگ زدن فولاد تقویت کننده داخلی می شود. زمانی که مهندسین متوجه ترک خوردگی بر روی برج ساعت دیره Deira Clock Tower شدند، ساختار برج مجدداً مرمت شد و مواد جدید جایگزین مواد قبلی شد. گفته می شود کار مرمت برج ساعت دیره توسط کمپانی سیکو انجام گرفته است؛ اما پس از آن هم همچنان برج ساعت دارای مشکلات فراوانی بود و باید تعمیر می شد تا اینکه در سال 1982 مجدداً مرمت شد.دفاتر خطوط هواپیمایی بین المللی در UAE نیز در این میدان قرارگرفته اند که بخش تجاری بسیار مهمی محسوب می شوند.مسافران و گردشگران تور دبی درتور دبی تابستان 98 سفر به دبی میتوانند به عنوان یکی از جاذبه های توریستی از برج ساعت نیز دیدن کنند.در کنار این برج انواع جاذبه های دیگر نیز وجود دارد.

برج ساعت دبی


شهربازی فراری دبی

معرفی:فراری ورلد، یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده و البته جذاب ترین مجموعه تفریحی در دنیاست که با الهام از ماشین های فراری ساخته شده است. این مجموعه وسیع 200,000 متر مربعی در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده است.ساخت این شهر بازی از سال 2007 آغاز شده و در سال 2010 درهای آن به روی مسافران و گردشگران تور دبی باز شد.ین پارک دارای تعداد زیادی وسایل تفریحی هیجان انگیز از جمله Formula Rossa، The Racing Legends، Bell’Italia، Fiorana GT Challenge،  Junior GT، Speed of Magic، Scuderia Challenge، Paddock و غیره است.وجود رستوران نیز در این مکان این امکان را به مسافران تور دبی میدهد تا در طول گشت و گذار و هیجانات زیاد سری به رستوران رفته و از غذا های لذیذ نیز لذت ببرنند.جالب است بدانید بزرگترین لوگوی فراری دنیا در ابعاد باور نکردنی 65 در 48.5 متر بر رویتور دبی تیر 98 سقف این مجموعه حک شده است.فراری های سواری از نوع 458 و F12 و دو مدل کالیفرنیا هستند.مسافران و گردشگران تور دبی در هر رده سنی که هستند میتوانند به این شهر بازی رفته و نهایت سرعت را تجربه کنند.

شهربازی فراری دبی

از دیگر جاذبه‌های پارک فراری می‌توان به سینماهای 3 بعدی آن اشاره کرد. نخستین سینما این مجموعه دارای 2 سالن مجزا می‌باشد. در اولی فیلمی کوتاه از مقدمه فیلم اصلی پخش می‌شود و سپس به سالن اصلی رفته و بر روی صندلی‌های مخصوص و متحرک سینما می‌نشینید و فیلمی راجع به تست یک خودروی سواری و یک مدل فرمول وان فراری می‌بینید که با سرعت زیاد حرکت می‌کنند و پیچ‌های تند را پشت سر می‌گذارند. صندلی‌های سینما نیز با حرکات تور دبی مرداد 98خودروی فیلم حرکت می‌کنند تا حس هیجان را هرچه بیشتر به شما القاء کنند.سینمای بعدی جالب تر است. این سینما دارای یک پرده بزرگ خمیده می‌باشد و همه حضار بر روی 3 ردیف صندلی پشت سر هم می‌نشینند، قبل از شروع فیلم این سه ردیف توسط بازوهای بزرگ مکانیکی به‌صورت عمودی در می‌آیند بطوریکه هر ردیف بالای ردیف دیگر قرار می‌گیرد. سینمای آخر در واقع ترکیبی از یک واگن تفریحی و چند سینمای سه بعدی می‌باشد که مشابه آن در پارک تفریحی Universal Studios در ایالت کالیفرنیای امریکا و چند پارک معروف دیگر وجود دارد. واگن این دستگاه پس از حرکت درون یک دالون به جلوی پرده‌های مختلف می‌رود که در آنها صحنه‌های هیجان انگیزی از تعقیب یک موجود خیالی نمایش داده می‌شود.

شهربازی فراری دبی

موقعیت مکانی:امارات، ابوظبی، جزیره تور دبی شهریور 98یاس

شهربازی فراری دبی

ساعت بازدید:سهر بازی فراری از ساعت 11 تا 20 باز میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.