معرفی مراکز خرید کیش

مرکز خرید مرجان کیش

معرفی:مرکز خرید از مراکزتور کیش هتل شایگان تابستان 98 خرید خوب و لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1370 در زمینی به مساحت 22000 متر مربع افتتاح شده است.مرکز خرید  این بازار دارای 200 غرفه تجاری، 80 دفتر برای امور اداری، 120 سوئیت به همراه انبار برای هر واحد، 2 رستوران و 2 کافه می باشد. واحدهای تجاری موجود در بازار مرجان کیش به فروش لوازم خانگی، پوشاک مختلف زنانه مردانه و بچگانه، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مواد غذایی میباشد.این مرکز خرید دارای بانک های گوناگونی نظیر: بانک سپه، بانک صادرات و بانک ملی می باشد که گردشگران تور کیش امکان بهره بردن از آن ها را دارند.بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی بوده که گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند و امکان استراحت کردن برای آن ها فراهم می باشد.در بازار مرجان کیش یک آکواریوم بزرگ در طبقه همکف وجود دارد که با حجم آبی 540 متر مکعب، بیش از 800 گونه ماهی و آبزیان مختلف که در خلیج زیبای نیلگون خلیج فارس زندگی می‌کنند، را به نمایش عموم گذاشته است.در بخش هایی از فضای داخلی بازار نیز درختچه ها و بوته های گلی وجود دارد که جلوه ی زیبایی بتور کیش هتل شایگان تیر 98ه آن بخشیده است. تهویه ی این مرکز خرید مطلوب است و در هر فصلی دمایی مناسب دارد.قیمت و کیفیت تمامی اجناس این مرکز خرید عالی میباشد و مسافران عزیز تور کیشمیتوانند با خیال راحت تمامی خرید های خود را انجام دهند.

مرکز خرید مرجان کیش

ساعت کاری:مرکز خرید مرجان هر روزه از ساعت 10 صبح الی 1 و 4 بعداز ظهر تا 10 شب باز میباشد.

مرکز خرید مرجان کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش، جاده جهان

 


مرکز خرید زیتون کیش

معرفی:مرکز خرید زیتون یکی از مراکز خرید خوب جزیره کیش تور کیش هتل شایگان مرداد 98میباشد.این بازار در بین کیشوندان و مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.معماری بازار زیتون بسیار خاص میباشد و توجه همه را به خود جلب میکند.بازار زیتون در سال 1376 در زمینی حدود 5 هزار مترمربع در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شده است.این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های لباس، پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، روسری، اسباب بازی، خرازی، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی و شکلات و تنقلات میباشد که مسافران تور کیش میتوانند تمامی خرید های خود را انجام دهند.قیمت و کیقیت اجناس این مرکز خرید بسیار عالی میباشد.موقعیت مکانی این مرکز خرید بسیار خوب میباشد و دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.پس از گشت‌و‌گذار از بازار زیتون می‌توانید به کافی‌شاپ و رستوران‌هایتور کیش هتل شایگان شهریور 98 متعدد این مجموعه بروید و از غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های خوشمزه آن نوش جان کنید.

مرکز خرید زیتون کیش

ساعت کاری:مرکز خرید زیتون هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب باز میباشد.

موقعیت جغرافیایی:هرمزگان- کیش- خیابان فردوسی

مرکز خرید زیتون کیش

پیشنهاد ما:در سفر به جزیره کیش میتوانید به بازارتور کیش زیتون بروید بهترین اجناس را خریداری کنید.مسافران تور کیش دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیروید با خرید از این بازار سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.


مرکز خرید پانیذ کیش

معرفی:مرکز خرید پانیذ از مراکز خرید قدیمی کیش میباشد که در سال 1378 ساخته شده است.این مرکز خرید در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.مرکز خریدتور لحظه آخری کیش پانیذ در 2 طبقه دارای 180 غرفه فعال میباشد.کیفیت و قیمت تمامی اجناس این مرکز خرید خوب میباشد و مسافران عزیز تور کیش دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیروند.مسافران و کیشوندان میتوانند در این مرکز خرید از انواع پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، بدلیجات، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای و… خریداری کننتور کیش تابستان 98د.پاساژ پانیذ برای رفاه گردشگران، رستوران، فست فود و کافه و کافی نت فراهم کرده است تا در کنار خرید کردن بتوانید در کافه و رستوران استراحت کنید و از خوردن لذیذ ترین غذا ها لذت ببرید.همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.

مرکز خرید پانیذ کیش

ساعت کاری:مرکز خرید پانیذ هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

موقعیت مکانی:کیش-خیابان فردوسی روبروی هایپر مارکت کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

پیشنهاد ما:سرزمین عجایب و زمین کوچک ورزشی در پاساژ پانیذ از امکانات این مرکز خرید است که میتوانید بچه هایتان را سرگرم کنید.از این رو پاساژ پانیذ یک انتخاب مناسب برای خرید کردن در جزیره کیش میباشد که مسافران تور کیش میتوانند انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند.


مرکز خرید دامون کیش

معرفی:مرکز خرید دامون کیش یکی از زیباترین و مدرنترین بازار های جزیرهتور کیش تیر 98 کیش محسوب می شود. این بازار در زمینی به مساحت 4,300 متر مربع و با زیربنای 13,300 متر مربع در سال 1391 به بهره برداری رسیده است.ین مرکز خرید 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی دارد و در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، محصولات آرایشی و بهداشتی، کامپیوتر و لب تاب، موبایل، تجهیزات عکاسی، جواهر و زیور آلات، کتاب، شکلات و قوه، مواد غذایی و قنادی به فروش می رساند.نماسازی و نورپردازی ویژه بر روی بنا، آن را شاخص و منحصر به فرد کرده است.موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید خوب است و دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.مسافران و گردشگران عزیز در این رستوران میتوانند براحتی به رستوران دامون رفته و بهترین و لذیذ ترین غذا را نوش جان کنند.در کنار فروشگاه ها، سوپر مارکت 24 ساعتهتور کیش مرداد 98، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، کافی شاپ و رستوران و زمین پاتیناژ مرکز خرید، لحظات بی نظیری را برای گردشگران بوجود می آورد.

مرکز خرید دامون کیش

پیست اسکیت روی یخ آیس رینک دامون، دو سال بعد از بهره برداری کل مجموعه افتتاح شده است. آیس رینک دامون تنها پیست اسکیت روی یخ در کیش بوده و دومین پاتیناژ مجهز در ایران است. مساحت آن به بیش از 200 متر مربع در سالنی به وسعت 450 متر مربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع گردیده است. در این مجموعه می توان از این ورزش مهیج همراه با مربی بهرهمند شد. بعد از خستگی و لذت بردن از پاتیناژ دامون، انواع نوشیدنی ها و غذا ها را می توان در فود کورت مرکز خرید پیدا کرد.

مرکز خرید دامون کیش

ساعت کاری:این مرکز خرید هر روزه از ساعت 9.30 تا 14 و 17.30 تا 23.00 باز میباشد.

موقعیت مکانی:جزیره کیش، بلوار ایران، دامون ساحلی، تور کیش شهریور 98خیابان اخوان ثالث (وصال)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.