معرفی رستوران های کیش

فست فود بهروز کیش

معرفی:فست فود بهروز از بهترینبلیط کیش تابستان 98 فست فود های جزیره کیش میباشد که با برگز ذغالی های معروف اش در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.این فست فود دارای پیک رایگان می باشد و مسافران و کیشوندان عزیز میتوانندسفارش خود را ثبت کنند و درب منزل تحویل بگیرند.طعم برگرهای این فست فود به گونه ای است که سال ها در یاد و خاطر شما باقی خواهد ماند.فضای داخلی این رستوران شیک و تمیز میباشد.پرسنل نیز با روی خوش از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.

فست فود بهروز کیش

منو رستوران:منو رستوران بهروز از انواع  برگر ذغالی، پیتزا، ساندویچ، سوخاری، دونر کبابلیط کیش تیر 98ب، خوراک، آبمیو طبیعی و پیش غذا میباشد.کباب ترکی های این فست فود به سبک استانبولی سرو می شوند.قیمت و کیفیت تمامی غذا های این رستوران عالی میباشد.

ساعت کاری:فست فود بهروز هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 بامداد برای سرو ناهار و شام باز میباشد.

فست فود بهروز کیش

موقعیت مکانی:کیش، ایوان مروارید

پیشنهاد ما: ظرفیت 60 نفره و داشتن اینترنت رایگان ااین رستوران را نسبت به رستوران های دیگر متمایز کرده است از این رو مسافرین محترم تور کیش میتوانند در سفر به جزیرهتور لحظه آخری کیش کیش این فست فود را انتخاب کنند.


رستوران سالود کیش

یک رستوان جدید و بسیار لوکس در کنار ساحل زیبای کیش . در این رستوران می توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب میل فرمایید . طبقه فوقانی این رستوران یه کافه تراس بسیار زیبا و ویو خلیج همیشه فارس است که در جزیره کیش بی  نظیر است. همچنین برخورد پرسنل و تنوع غذایی در  این رستوران بسیار عالی است. در رستوران سالود کیش میتوانید با پرداخت هزینه مناسب از انواع غذاها و نوشیدنی های رستوران سالود کیش در محیطی لوکس و آرام با دسر های متنوع هیجانی، خوش طعم و با کیفیت به همراه موسیقی زنده لذت ببرید. در طبقه بالایی رستوران سالود یک کافه تراس بسیار زیبا با منظره ی خلیج همیشه فارس است که در جزیره کیش بی نظیر است. همچنین گفتنی است که برخورد پرسنل و تنوع غذایی در رستوران سالود بسیار عالی است.در سفر به تور کیشبلیط کیش مرداد 98 به این رستوران سری بزنید.

 

رستوران سالود کیش

 

رستوران سالود کیش


 

رستوران کف شیشه ای فانوس کیش

 

معرفی:رستوران کف شیشه ای یکی از جذاب ترین و معروف ترین رستورانبلیط کیش شهریور 98 های ایران میباشد که در جزیره زیبای کیش قرار دارد.این رستوران دارای فضای زیبا و رومانتیک  میباشد که کف آن از شیشه میباشد.رستوران کف شیشه ای در 42 متری از زمین و 100 متری خلیج زیبای فارس قرار دارد. کف رستوران از شیشه های ۳ لایه و از جنس لمینت سکوریت می باشد.ظرفیت رستوران 250 نفره میباشد و پرسنل های خوش برخود آن مجرب هستند با سریع ترین سرعت به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.رستوران  کف شیشه ای غذا های لذیذ را که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.

 

رستوران کف شیشه ای فانوس کیش

 

منو رستوران:رستوران کف شیشه ای کیش دارای منو غذایی ایرانی، دریایی و فرنگی میباشد که مسافران و کیشوندان عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را  سفارش دهند و نوش جان کنند.

 

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 11 صبه تا 24 شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

 

موقعیت مکانی:رستوران کف شیشه ای روبروی رستوران پدیده شاندیز ، مجاور بازار پدیده در جاده جهان ، نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.

 

رستوران کف شیشه ای فانوس کیش

 

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره سفر کردید صرف غذا درتور کیش تابستان 98 این رستوران را فراموش نکنید چرا که یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش میباشد و در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد و از همه مهم تر جزء رستوران های رمانتیک و دنج میباشد.


کافه آناناس کیش

معرفی:کافه آناناس یکی از خوب و معروف در جزیره زیبای کیشتور کیش شهریور 98 میباشد که در نزدیکی کلبه هور واقع شده است.این کافه دارای فضای تمیز و شیک میباشد از این رو کیشوندان و مسافرین عزیز تور کیش میتوانند براحتی در این کافه جشن تولد ها و قرار ملاقات های دوستانه را برگزار کنند.برخورد پرسنل این کافه با مسافران تور کیش دوستانه میباشد.کافه آناناس تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به مسافران تور کیش میکنند تا همواره همه را راضی نگهدارد.در این کافه میتوانید از اینترنت ریگان نیز استفاده کنید و براحتی به کار های اینترنتی خود رسیدگی کنند.

کافه آناناس کیش

منو کافه آناناس:کافه آناناس دارای منوی صبحانه، اسنک و میان وعده، نوشیدنی های سرد و گرم، دسر، کیک و بستنی، صبحانه رویال، صبحانه سوجوک، صبحانه ورستل و فرانسوی ، صبحانه انگلیسی، کرپ موز و نوتلا ، اسکرامبل، پانکُن گوجه، املت دنور، املت پیاز، املت خرما، املت پپرونی، املت بیکن و … و انواعتور کیش مرداد 98 نوشیدنی ها میباشد که مسافران تور کیش میتوانند سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این کافه از 9 الی 12 - عصر: 19  الی 24 باز میباشد و عصر شنبه تعطیل است.

کافه آناناس کیش

موقعیت مکانی:جزیره زیبای کیش، جاده جهان، کلبه هور

پیشنهاد ما:مسافرین عزیز که به جزیره کیش سفر میکنند میتوانند صبحانه ای دلچسب تور کیش تیر 98در محیطی آرام و دلنشین، عصرانه ای دلپذیر در غروب رویایی در کافه آناناس کیش تجربه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.