رستوران دی آی وی دبی

رستوران دی آی وی دبی

رستوران بریتانیایی دی آی وی در برج جمیرای دبی هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. در منوی این رستوران غذا های بریتانیایی و بین المللی سرو می شود. رستوران دی آی وی دارای اتاق غذا خوری خصوصی با ظرفیت 20 نفر می باشد که برای جمع های خانوادگی شما مهمانان عزیز تور دبی مناسب می باشد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این رستوران ایستگاه مترو برج امارات اس که رفت و آمد را برای مهمانان تور دبی راحت کرده است. در این رستوران می توانید طعم بودن در لندن را در مرکز شهر دبی با تور دبی حس کنید.

رستوران دی آی وی دبی

رستوران دی آی وی دبی

رستوران دی آی وی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی در قلب منطقه مالی تجاری دبی در خیابان شیخ زائد با 321 اتاق با طراحی سنتی تایلندی آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. هتل دوسیت تانی برای مسافران تور دبی سرویس شاتل رایگان به مرکز خرید مالی بین المللی دبی, دبی مال و پارک ساحلی جمیرا در نظر گرفته است. با اقامت در این هتل شاهد چشم انداز بسیار زیبایی از شهر دبی خواهید بود و همچنین دسترسی راحتی به مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی خواهید داشت. با انتخاب تور دبیبرای سفر امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما عزیزانتان فراهم خواهد شد.

امکانات هتل دوسیت تانی دبی:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, اتاق ماساژ, سالن اسپا, 7 رستوران, کافی شاپ, بار, زمین بازی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, شاتل, ترانسفر فرودگاهی, روزنامه, آسانسور, خدمات گردشگری تور دبی, دستگاه ATM, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, واکس, مرکز زیبایی, فکس, کپی, فروشگاه, اینترنت رایگان, اتاق جلسه, اتاق کنفرانس, امکانات وی آی پی و ... .

هتل دوسیت تانی دبی

اتاق هتل دوسیت تانی دبی

لابی هتل دوسیت تانی دبی

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

یکی ار هیجانی ترین تفریحاتی که به تازگی در کیش افتتاح شده است قلعه وحشت کیش است. بر طبق نظرات مهمانان تور کیشکه به این قلعه رفتند و ترس و هیجان را تجربه کرده اند این قلعه وحشت نسبت به قلعه وحشت های دیگر جذاب تر و مورد تائید تر بوده است. البته زیاد هم جالب نیست که ما تمامی اتفاقاتی که در قلعه وحشت رخ می دهد را برای شما مسافران تور کیش بازگو کنیم زیرا که هیجانش را از دست می دهد. اما ابتدا که وارد می شوید با یک مکان کاملا تاریک و ترسناک مواجه می شوید که همین باعث می شود بسیاری از گردشگران تور کیش از بازدید از این مکان انصراف دهند, پس از ورود به قلعه فردی به عنوان لیدر به همراه شما می آید که توصیه می شود به حرف هایش گوش کنید, بعد از توضیحات لیدر و رد کردن مسیر ورود افرادی با اره برقی به دنبال شما می افتند که شما باید سعی کنید تا مسیر خروجی را پیدا کنید و از دستشان رها شوید, با دقت مسیر خروج را پیدا کنید زیرا اگر اشتباه بروید نجات پیدا کردنتان کار آسانی نیست. در این قلعه از شما عکس هم گرفته می شود که به خواسته خودتان از تعداد عکس هایی که خوشتان آمده را می توانید دریافت کنید. 

قیمت قلعه وحشت نسبت به دیگر تفریحات در کیش مناسب تر است به همین دلیل تمامی گردشگران تور کیش این تفریح را انتخاب می کنند و صف های طولانی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید و از این تفریح پر از هیجان بازدید کنید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

فست فود هادیز کیش

فست فود هادیز کیش

فست فود هادیز کیش یکی از فست فود های نسبتا معروف در کیش هرروزه پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. منوی این کافی شاپ شامل انواع ساندویچ های سرد و گرم, همبرگر, چیزبرگجر و پیتزا می باشد که بعد از سفارش در مدت زمان کمی در سفارش را در اختیار مشتری قرار می دهد. در سفرتان با تور کیش به این فست فود نسبتا معروف سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

آدرس فست فود هادیز کیش: بازار پردیس 1, غرفه 184

فست فود هادیز کیش

رستوران هشتک کیش

رستوران هشتک کیش

رستوران هشتک کیش با فضای مدرن و دکوراسیونی شیک, فرنگی و کلاسیک هر روزره پذیرای تعدادی از مهمانان تور کیش می باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال طعمی متفاوت و جدید می گردید پیشنهاد ما به شما رستوران هشتک کیش است. در سفرتان با تور کیش حتما به این رستوران مدرن و به روز سر بزنید و از بودن در یک فضای شیک در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

رستوران هشتک کیش

رستوران هشتک کیش