معرفی رستوران های استانبول

کافه رومسیت استانبول

معرفی:کافه رومیست از دیگر رستوران هایتور استانبول تیر 98 خوب و معروف استانبول میباشد که در منطقه فاتح واقع شده است.رستوران رومیست دارای فضای زیبا و شیک میباشد.آشپز های کافه رومیست حرفه ای هستند و تمامی غذا ها را با مواد غذایی با کیفیت و تازه آماده و سرو میکنند.از دیگر امکاناتی که این رستوران در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهد میتوان به رزرو، ارسال غذا، غذای بیرون بر، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، صندلی پایه بلند، دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار، وایفای رایگان و سلف سرویس اشاره کرد.

کافه رومسیت استانبول

منو رستوران:رستوران رومسیت دارای منویی از انواع غذاهای متنوع ترکی، غذاهای مدیترانه ای، دریایی، اروپایی، پیتزا، گیاهی و غذاهای کافه ای میباشد.سیمیت و پیتزای ترکی در بین مسافران تور استانبول طرفدار زیادیتور استانبول مرداد 98 دارد.

ساعت کاری:رستوران رومسیت هر روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد باز میباشد.

کافه رومسیت استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، فاتح، محله کانکورتاران، خیابان آکبییک شماره 5

کافه رومسیت استانبول

پیشنهاد ما:کافه رومسیت یک انتخاب مناسب برای صرف غذا در شهر تاریخی و زیبا و استانبول میباشد که مسافران عزیز تور استانبول میتوانند انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند.

 


رستوران الد اتمان استانبول

معرفی:رستوران الد اتمان یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد.رستوران الد اتمان دارای فضای شیک و زیبا میباشد که در بین مسافران تور استانبول طرفدار زیادی دارد.پرسنل های خوش برخورد رستوران حرفه ای هستند و با روی خوش از مسافران عزیز تور استانبول پذیرایی میکنند.از دیگر امکانات این رستوران میتوان به رزرو، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، دسترسی مناسب برای افراد کم توان و ناتوان جسمی، وایفای رایگان و قبول تور استانبول شهریور 98ویزا، مسترکارت و امریکن اکسپرس اشاره کرد.آشپز های رستوران با بهترین مواد غذایی تمامی غذا های رستوران را سرومیکند.مسافران عزیز میتوانید در طول صرف غذا به کار های اینترنتی خود نیز براحتی رسیدگی کنید.

رستوران الد اتمان استانبول

منو رستوران:رستوران الد تمان دارای منوی از انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، دریایی، حلال میباشد.مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.تمامی غذا های رستوران لذیذ هستند.

ساعت کاری:رستوران الد اتمان هر روزه از ساعت 12:15 تا 23 باز میباشد.تور استانبول

رستوران الد اتمان استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، محله فاتح، خیابان کاگالوگو حمام 17، خیابان پروفسور کاظم گورکن

پیشنهاد ما:با انتخاب این رستوران لوکس میتوانید لحظات خوبی را سپری کنید و سفر خود را به یک سفر به یادماندنی تبدیل کنید.

رستوران الد اتمان استانبول


رستوران پپو استانبول

معرفی:رستوران پپو یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد.کافه رستوران پپو درتور لحظه آخری استانبولنزدیکی برج گالاتا  و در خیابانی باریک و قدیمی است که فضایی دنج و دوست داشتنی دارد.فضای زیبا و دنج این رستوران هر روزه تعداد زیادی مسافر را به خود جلب میکند.پرسنل های رستوران با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.کیفیت غذا های رستوران پپو بسیار لذیذ میباشد.از امکاناتی که این رستوران در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهد میتوان به رزرو، غذای بیرون بر، امکان نشستن در فضای بیرون، قبول مسترکارت و ویزا و وجود وایفای رایگان اشاره کرد.

رستوران پپو استانبول

منو رستوران:سبک منو غذای این رستوران از غذا های غذاهای ترکی، بین المللی، گیاهی میباشد.آشپز های رستوران با مواد غذایی با کیفیت و تازه آماده و سرو میشوند که مسافران عزیز میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند

ساعت کاری:رستوران پپر هر روزه از ساعت 8 صبح تا 2 نیمه شب در وعده های صبحانه، نهار، شام و شام دیر وقت باز میباشد.

رستوران پپو استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، گالاتا، خیابان کامکانتور استانبول تابستان 98 شماره 1/D

پیشنهاد ما:این رستوران با فضای دل نشین و سرو غذا های لذیذ و خوشمزه یک مکان مناسب برای صرف غذا در شهر تاریخی و زیبای استانبول میباشد.

رستوران پپو استانبول


رستوران تورکواز گورمه استانبول

معرفی:رستوران تورکواز رستورانی با فضای سنتی و دلچسب میاشد که همواره تعداد زیادی مسافر و کردشگر تور استانبول را به خود جذب میکند.این رستوران موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است.وجود پارکینگ در این رستوران باعث شده است تا مسافران عزیز براحتی خودرو خود را پارک کنند و با خیال راحت غذای خود را میل کنند. ارسال غذا بیرون بر ، امکان رزرو ، نشستن در فضای بیرونی رستوران ، پرداخت نقد ، استفاده پارکینگ رایگان خیابانی ، پرداخت نقد ، صندلی چرخدار و همچنین وای فای رایگان از دیگر ویژگی های این رستوران میباشد.آشپز های این تور استانبول تیر 98رستوران حرفه ای میباشند و تمامی غذا ها را با تازه ترین مواد غذایی آماده و سرو میکنند.

رستوران تورکواز گورمه استانبول

منو رستوران:سبک منو غذا های این رستوران غذاهای فرانسوی، هندی، مدیترانه ای، دریایی، باربیکیو، اروپایی، ترکی، آسیای میانه، کانادایی، سوپ، گیاهی میباشد.

ساعت کاری:رستوران تورکواز هر روزه از ساعت 10 صبح تور استانبول مرداد 98تا 2 بامداد آماده ی پذیرایی نهار ، شام و صبحانه دیر وقت میباشد.

رستوران تورکواز گورمه استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، فاتح، محله کانکورتاران، خیابان آکبییک شماره 48

پیشنهاد ما:رستوران تورکواز یک انتخاب مناسب برای صرف غذا در این شهر تاریخی و زیبا میباشد که مسافران تور استانبول میتوانند انتخاب کنند و علاوه بر خوردن غذا های لذیذ لحظات شادی را در کنارتور استانبول شهریور 98 دوستان و خانواده خود داشنه باشند.

رستوران تورکواز گورمه استانبول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.