دیدنی های چین

جشن فانوس

جشن فانوس، یکی از جشن های سنتی چین است که در روز پانزدهم نخستین ماه سال قمری در گاهشماری چینی جشن گرفته می‌شود؛ این جشن نمایانگر پایان سال نوی چینی است، و آماده‌سازی آن از روز دهم سال نو آغاز می‌شود.

در این روز در بین چینی‌ ها مرسوم است که ردیف‌ هایی از شمع را در جلوی خانه‌ هایشان روشن می‌کنند و هنگام شب، فانوس در دست، مسیر می‌ پیمایند. در گذشته، فانوس‌ ها ساده بودند و تنها امپراتوران و اشراف، فانوس‌های آراسته و بزرگ داشتند؛ در حالی که در سال‌ های اخیر، فانوس‌ ها با طرح‌ های جدید و متنوع تزیین می‌شوند؛ مثلاً فانوس‌ هایی به شکل جانوران مرسوم است که امکان استفاده از این فانوس ها برای عموم در چین وجود دارد و هر شخصی به راحتی می تواند در این جشن با هر شکلی از فانوس که می خواهد شرکت نماید.

ریشه این جشن به امپراتوری هان و بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمیگردد.

اگر شما مشتاق دیدن این جشن بسیار زیبا و سنتی چینی ها هستید می توانید به راحتی با تور چین از این فستیوال لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 

جشن فانوس

جشن فانوس

 

جشن فانوس

جشن فانوس

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین تعطیلات تابستان 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا


رستوران های خوب تایلند

رستوران نور

یکی دیکر از رستوران های شهر بانکوک کشور تور تایلند رستوران نور می باشد. ایرانیانی که دوست دارند در خارج از ایران در کشور تایلند هم غذای ایرانی میل کنند این رسنوران انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است نرخ تور تایلند حتما رستوران نور را در اولویت و در اول لیست رستوران ها قرار بدهند. رستوران ایرانی نور با توجه به موقعیت مناسب آن و قرار گرفتن در پتونام  و ارائه غذا های ایرانی توانسته جایگاهی مناسب را در لیست رستوران های بانکوک به خود اختصاص دهد.

در سفر خود به تایلند باتور تایلند لحظه آخری حتما از غذا های ایرانی این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران نور

 

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یکی تور تایلند از رستوران های ارزان شهر بانکوک است. با توجه به قیمت منو ها این رستوران محبوبیت خوبی را بین توریست های ایرانی پیدا کرده است. نرخ تور تایلند هر رستورانی در هر کجای جهان خصوصیات مختص خودش را دارد که خصوصیت این رستوران با کیفیت و لذیذ بودن غذا هایش نسبت به قیمت کمش است به همین دلیل این رستوران بیش تر مورد توجه شرکت های مسافرتی تور تایلند لحظه آخری است که به ایرانیان سرویس می دهند.

توصیه می شود برای یک بار هم که شده در سفرتان به تایلند حتما غذا های این رستوران را میل نمایید.تور تایلند

رستوران پرسپولیس بانکوک


هتل های معروف تایلند

هتل آیبیس پاتونگ تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پوکت تایلند در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و تا ساحل 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل ایبیس پاتونگ پوکت تایلند در فاصله ۴۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی می باشد.

امکانات هتل آیبیس پاتونگ تایلند

امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه و کرایه اتومبیل می باشد. اتاقهای هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند تابستان 95 می باشند.

 

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آماری آتریم تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند در خیابان Petchburi  و در چند قدمی ایستگاه مترو واقع شده است. مرکز ملی گردهمایی بانکوک، ده دقیقه با هتل فاصله داشته و دسترسی راحت مسافران تور تایلند تابستان 95 به مراکز عمده تجاری و خرید را امکان پذیر می سازد.

امکانات هتل آماری آتریم تایلند

امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام  ، خدمات ماساژ درمانی ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و ... می باشد. رستوران Cascade با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران Vivaldi غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند تابستان 95 ارائه می کند . رستوران Mingles Pub دارای موزیک زنده می باشد.

 

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند


هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند


تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

 

هتل د پاترا تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافی ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زیبایی آرایشگاه و ... که میهمانان تور تایلند تابستان 95 می توانند از آنها بهره مند گردند.

 

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند


هتل د پاترا بانکوک تایلند


جاذبه های گردشگری هند

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.قیمت های تور هند
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشدقیمت های تور هند که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت.قیمت های تور هند اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تورهند تابستان 95 میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 معبد ویروپاکشا هند

 


هتل های خوب هند

هتل کلارکس آمر جیپور هند

هتل کلارکس آمر جیپور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور یا همان  شهر صورتی  هند میباشد این هتل با داشتن معماری زیبا و ارائه خدمات  بسیار عالی از نخستین گزینه های گردشگران و توریستان تورهند تابستان 95 میباشد . باتوجه به قیمت هتل های جیپور هند  قیمت این هتل بسیار مناسب است ..امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال تور هند خرداد 95 اشاره کرد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.میهمانان تور هند 95 میتوانند در فعالیت هایی نظیر مینی گلف شرکت کنند.امکانات جلسه و ضیافت - خانه داری- لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت از جمله خدمات هتل میباشد.

 

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور را میتوان از هتل های ارزان هند دانست که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه میدهد هتل یوماید بهاوان جیپور دارای 40 اتاق میباشد که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشند و مهمانان میتوانند در اتاق به استراحت بپردازند . اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد. درتورهند تابستان 95 هتل یوماید بهاوان جیپور میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.

در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. در تور هند خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل

سایر امکانات هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار

 هتل یوماید بهاوان جیپور

 هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور