معرفی هتل های دبی

رستوران کلبه درویش کیش

معرفی:رستوران و سفره خانهتور کیش هتل ترنج تابستان 98 سنتی کلبه درویش یکی از رستوران های خوب و معروف جزیره کیش میباشد که در کنار کشتی یونانی قرار گرفته است.این رستواران که طراحی ان بیشتر شبیه سفره خانه سنتی کیش است.رستوران کلبه درویشی جزء رستوران سنتی های جزیره کیش میباشد و مسافران تور کیش میتوانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام به این رستوران رفته و از غذا های سنتی ایرانی نوش جان کنند.رستوران درویشی دارای 50 نفر ظرفیت در دو فضای داخلی و ساحلی است.دو سالن غذاخوری به صورت پوشیده و فضا باز، پارکینگ، فضای سبزریال چشم اندازی تور کیش هتل ترنج تیر 98زیبای از خلیج فارس، اینترنت رایگان و کارکنانی مجرب و خوشرو از دیگر ویژگی های این رستوران میباشد.

رستوران کلبه درویش کیش

منو رستوران:رستوران کلبه درویشی دارای منوی از انواع غذاهای سنتی مانند کباب ها، خورش ها،‌ دیزی، میزرا قاسمی ، کشک بادمجان و ... سرو می شود. منوی چای و دمنوش و قلیان نیز به صورت جداگانه ارائه می شود.

ساعت کاری:رستوران کلبه درویشی هر روزه از ساعت 1 ظهر تا 1 بامداد باز میباشد.

رستوران کلبه درویش کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش، بعد از جاده جهان، ساختمان ساحلی دو ، جنب کشتی یونانی کیش

پیشنهاد ما:در سفر به جزیره کیش میتوانید رستوران کلبه درویش را انتخابتور کیش هتل ترنج مرداد 98 کنید و از بهترین غذا های سنتی ایرانی سفارش دهید و نوش جان کنید.

رستوران کلبه درویش کیش

 


کافه مارکارون کیش

معرفی:کافه ماکارون جزء کافه های معروف جزیره زیبای کیش میباشد.کافه ماکارون دارای فضای شیک و دنج میباشد و با موقعیت مکانی خوبی که دارد در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.این کافه یک مکان مناسب برای برگزاری انواع قرار ملاقات ها و جشن تولد ها میباشد که مسافران عزیز میتوانند در این مکان داشته باشند و لحظات خوبی را سپری کنند.پرسنل های کافه ماکارون بسیار خوش برخورد و دوره دیده هستند.ظرفیت این کافه 12 نفره میباشد از این رو مسافران تور کیش میتوانند قبل از رفتن میز رزرو کنند.در این کافه زیبا و لوکس اینترنت رایگان وجود دارد تا گردشگران عزیز براحتی استفاده کنند.کافه ماکارون کیش جزو کافه های موجود در سایت نت برگ می باشد که از 5 تا 40 درصد دارای تخفیفتور کیش هتل ترنج شهریور 98 های ویژه ای می باشد.

کافه مارکارون کیش

منو کافه ماکارون:کافه ماکارون کیش با منوی کامل اعم از، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های سرد، انواع گلاسه، کیک و دسر، انواع شیک، بستنی، پیش غذا، سالاد ، ساندویچ های سرد و گرم و البته صبحانه که شامل نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ، نون و پنیر مخصوص، تست مخصوص ماکارون و غیره می باشد که مسافران عزیز از روی منو میتوانند انتخاب کنند.

ساعت کاری:کافه ماکارون هر روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز میباشد.

کافه مارکارون کیش

پیشنهاد ما:فضای زیبا و دل نشین این کافه این امکان را به مسافران تور کیش میدهد تا در سفر به این جزیره برای رفع خستگی و داشتن لحظاتی شاد با موسیقی های قشنگ این کافه را انتخاب کنند وتور کیش هتل ترنج خرداد 98 سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.

موقعیت مکانی:جزیره کیش-مرکز خرید دامون 1


کافه میلاژ کیش

معرفی:کافه میلاژ یکی از بهترینتور کیش شهریور 98 و معروف ترین کافه های کیش میباشد. این کافه در واقع، شعبه دوم بِل برگر تهران است که در جزیره کیش احداث شده است.این کافی شاپ دارای فضای دنج و دل نشین میباشد که در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.کافه میلاژ تنها نماینده ی رسمی و انحصاری قهوه ایلی در جزیره بوده است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این کافه شاپ لوکس جشن تولد و اتواع قرار ملاقات ها را برگزار کنند.همچنین یکی از امتیاز های مثبتی که کافه میلاژ را با دیگران متمایز می سازد، این است که به مخاطبان خود امکان رزرو برای مراسم گوناگونتور کیش مرداد 98 را داده و اینترنت بیسیم رایگان را به آن ها ارائه می دهد.وجود پارکینگ در این کافی شاپ باعث شده است تا مسافران تور کیش قبل از ورود بتوانند خودرو خود را در پارک کینگ پارک کرده و با خیال راحت در این کافه لحظات شاد خود را در کنار خانواده بگذرانند.

کافه میلاژ کیش

منو کافه میلاژ:کافه میلاژ دارایتور کیش تیر 98 منویی از انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص میباشد.

ساعت کاری:کافه میلاژ هر روزه از ساعت 8 صبح 1 باز میباشد.

کافه میلاژ کیش

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ

پیشنهاد ما:انتخاب این کافه برای گذراندن لحظات شاد و خوب بسیار مناسب میباشد.مسافران در سفر به این جزیره میتوانند به این مکان بروند و لذت ببرند.


کافی شاپ امیر شکلات کیش

معرفی:کافی شاپ امیر شکلات یکیتور کیش از کافی شاپ های معروف جزیره زیبای کیش میباشد که دارای بیش از 50 شعبه در ایران میباشد و بین مردم و همچنین گردشگران تور کیش طرفدار های زیادی دارد.این کافی شاپ در سال 1383 تاسیس شده است.اگر به کافی شاپ امیر شکلات می روید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده قهوه‌ی فیلیکوری ایتالیایی منحصر به فرد آن را امتحان کنید مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد.این کافی شاپ با فضای دنج و شیکتور لحظه آخری کیش یک مکان مناسب برای برگزاری جشن تولد و انواع جشن میباشد.این کافی شاپ منحصربه فرد دارای پرسنل های خوش برخورد نیز میباشد.نوشیدن یک نوشیدنی خنک و خوشمزه آن هم در گرمای تابستان بسیار لذت بخش میباشد.ظرفیت این کافه 34 نفره میباشد.

کافی شاپ امیر شکلات کیش

منو کافی شاپ:کافی شاپ امیر شکلات دارایتور کیش خرداد 98 منوی از آب میوه های فصل، انواع کیک و دسر، انواع نوتلا، انواع نوشیدنی های گرم، انواع نوشیدنی سرد، انواع میلک شیک، انواع گلاسه و بستنی،‌ انواع کریسپی شیک میباشد.مسافران و گردشگران عزیز میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه امیر شکلات هر روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 باز میباشد از مسافران و کیشوندان پذیرایی میکند.

کافی شاپ امیر شکلات کیش

پیشنهاد ما:این کافی شاپ با فضای شیکی که دارد هر روزه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب میکند.شما نیز برای گذراندن لحظات خوب و به یادماندنی میتوانید این کافی شاپ را انتخاب کنید.

موقعیت مکانی:ایران-هرمزگان-کیش-شهرک صدف- رو به روی مسجد امام حسنتور کیش تابستان 98- مرکز خرید گلستان- غرفه 7

کافی شاپ امیر شکلات کیش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.