معرفی مراکز خرید مشهد

مرکز خرید نیکا مشهد

معرفی:مرکز خرید نیکا یکیتور مشهد تابستان 98 از مجتمع های تازه تاسیس شهر مشهد میباشد.مجتمع تجاری نیکا مشهد دارای برندهایی معروف است که مسافران تور مشهد قادر خواهند بود از آن ها بازدید نمایند. بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید را پوشاک تشکیل داده است از این رو مسافران تور مشهد میتوانند تمامی خرید های خود را براحتی از این مرکز خرید انجام دهند.زائران و گردشگران تور مشهد میتوانند براحتی از پوشاک( مردانه، زنانه، بچه گانه) و کیف و کفش، زیورآلات، وسایل منزل و کادویی خریداری کنند.قیمت . کیفیت تمامی اجناس این مرکز خرید بسیار خوب میباشد.این مجموعه در بهمن سال 92 به بهره برداری رسیده است از آن سال به بعد آماده خدمت رسانی به زائران میباشد.مسافران عزیز در سفر به این شهتور مشهد تیر 98ر مقدس میتوانند به مرکز خرید نیکا بروند همه ی خرید های خود را انجام دهند و همچنین لحظات خوبی را سپری کنند.در مجتمع نقاشی و رنگ آمیزی صورت کودکان به صورت رایگان انجام می پذیرد.تور مشهد شهریور 98ساعت کاری این مرکز خرید از 9 صبح تا 11 شب میباشد.

 مرکز خرید نیکا مشهد

موقعیت مکانی:مشهد، ضلع شمال شرقیتور مشهد مرداد 98 میدان جانباز ،جنب مجتمع تجاری پروما ،مجتمع تجاری نیکا

مرکز خرید نیکا مشهد

 


مرکز خرید آسمان مشهد

معرفی:مرکز خرید آسمان یکی از مراکز خرید تازهتور مشهد مرداد 98 ساخت شهر مقدس و زیارتی مشهد میباشد. در مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد در حدود 700 واحد تجاری موجود می‌باشداین واحدهای تجاری در طبقات منهای یک، همکف و طبقه اول واقع شده‌اند. در طبقه یازدهم مجتمع تجاری آسمان رستوران، فست فود و شهر بازی سرپوشیده نیز وجود دارد. یکی از شگفت انگیز ترین نکته‌هایی که در‌باره مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد می‌توان به آن اشاره نمود پارکینگ 18 طبقه‌ای این مجتمع است که در میدان 17 شهریور یکی از مناطق پر رفت و آمد مشهد واقع شده است. پارکینگ مجتمع تجاری آسمان مشهد هم بعنوان پارکینگ این مجتمع فعال می‌باشد و هم بعنوان یکی از بزرگترین پارکینگ‌های طبقاتی شهرداری در این منطقه پر رفت آمد و شلوغ شهر مشهد و حتی کشور می‌باشد.زارئان تور مشهد میتوانند در این مرکز خرید شیکتور مشهد شهریور 98 ترین و به روزترین پوشاک را خریداری کنند.قیمت و کیفیت اجناس نیز عالی و فوق العاده خوب میباشد.مسافران عزیز بعد از خرید های خود نیز میتوانند به رستوران رفته و با خوردن غذا های لذیذ خستگی را از تن خود دور کنند.جتمع تجاری - تفریحی آسمان مشهد دارای 3 ورودی اصلی از خیابان های شهید شیرودی ، شهید صدر و میدان 17 شهریور می باشد و مسافران از هر کدام از این ورودی ها که به هتل دسترسی بهتری دارد میتوانند وارد شوند.

مرکز خرید آسمان مشهد

ساعت کاری:مرکز خرید آسمان هر روزه از ساعت 9 صبح الی 22:30 باز میباشد.

موقعیت مکانی:مشهد، میدان 17 شهریور ،مجتمع تجاری آسمان

پیشنهاد ما:در سفر به این شهر مقدس میتوانید به مرکز خرید آسمان بروید و تمام خرید های خود را براحتی و با قیت و کیفیت مناسب خریداری کنند.داشتن دیگر ویژگی های این مرکز خرید این امکان را به مسافران تور مشهد میدهد تا به جز خرید کردن لحظات شادی را در این مرکز خرید داشته باشید و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.


مرکز تجاری اکسون مشهد

معرفی:مرکز خرید اکسون یکی از مرکز تجاری های تازه تاسیس این شهر زیارتی میباشند.موقعیت جغرافیایی این مرکر خرید بسیار خوب میباشد.مرکز خرید آکسون در زمینی به مساحت 10000 ساخته شده است.در این مرکز خرید از نمای آلومینیوم کامپوزیت، سنگ و نیز شیشه استفاده شده است.تور مشهد تیر 98هر یکی از طبقات این مجتمع صنف خاصی اختصاص یافته است.تفکیک مشاغل در این مرکز خرید به صورت زیر انجام پذیرفته است:طبقه 4+ فروشگاه های کالای خواب، طبقه 3+ فروشگاه های کیف و کفش، طبقه 2+ فروشگاه های آرایشی و بهداشتی، طبقه 1+، همکف و طبقه 1- فروشگاه های پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، طبقه 2- بازار تخصصی مانتو، طبقه 3- سیسمونی لباس نوزاد، 9 طبقه با کاربری تجاری، 2 طبقه انبارهای تجاری، 4 طبقه پارکینگ، شهربازی و شهر کودک، فودکورت و کافی شاپ، تاسیسات و موتور خانه میباشد.در این مجتمع فودکورت و کافی شاپ نیز وجود دارد تا زائران محترم تور مشهد اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند با صرفتور مشهد غذا های لذیذ خستگی را از تن خود دور کنند.

 مرکز تجاری اکسون مشهد

امکانات مرکز تجاری اکسون:سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ طبقاتی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، کیوسک تلفن، برق اظطراری، سرویسهای بهداشتی، روشنایی محوطه، دوربین مداربسته جهت حفاظت مجتمع، نورپردازی، آسانسور پارانوما، آسانسور نفر بر و بار بر، پله برقی،‌ راه پله سنگی، برق 25 آمپر، یک خط تلفن، سیستم پیجینگ و اطلاع رسانی، سیستم اعلام حریق، انتن مرکزی، کف سرامیک

 مرکز تجاری اکسون مشهد

موقعیت مکانی:ایران-مشهدتور مشهد تابستان 98میدان 17 شهریور، مرکز خرید اکسون


نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد از برگزارکنندگان مطرح تخصصی و بین المللی ایران می باشد. این نمایشگاه در بلوار وکیل آباد واقع شده است. نمایشگاه بین المللی مشهد دارای امکاناتی مانند: رستوران، مسجد، پارکینگ، مرکز خدمات پزشکی و.... می باشد. در این نمایشگاه محل رزرو هتل و بلیط هواپیما برای بازدیدکنندگان وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به شهربازی سرزمین عجایب، مراکز بانکی، مرکز فوریت های پزشکی و.... اشاره کتور لحظه آخری مشهدرد. مسافران و گردشگران تور مشهد می توانند از هر طبقه این نمایشگاه که شامل فروشگاه های لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و .... دیدن نمایند.

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.