معرفی رستوران های استانبول

کافه رستوران رومسیت استانبول

معرفی:کافه رستوران رومیست از رستوران های خوب استانبول ترکیه میباشد که در منطقه فاتیح قرار گرفته است.این کافه با فضای زیبایی که ایجاد کرده است یکتور استانبول خرداد 98 مکان مناسب برای صرف غذا و همچنین برگزاری انواع جشن و قرار ملاقات های دوستانه نیز میباشد که مسافران عزیز در سفر به این شهر زیبا و تاریخی میتوانند داشته باشند.از جمله امکانات این رستوران می توان به قابلیت رزرو، ارسال غذا، غذای بیرون بر، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، صندلی پایه بلند، دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار، وایفای رایگان و سلف سرویس اشاره کرد.آشپز های کافه رومسیتتور استانبول تابستان 98 کاملا حرفه ای هستند و تمامی غذا ها را با مواد تازه آماده میکنند.

کافه رستوران رومسیت استانبول

منو رستوران:کافه رستوران رومسیت دارای منویی از انواع غذاهای مدیترانه ای، دریایی، اروپایی، ترکی، آسیای میانه، حلال، پیتزا، گیاهی و غذاهای کافه ای میباشد.مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.در کافه رومیست می توانید طیف گسترده ای از نوشیدنی های گرم و سرد ترکیتور استانبول تیر 98، دسرها، کباب ها و انواع پیتزاها را تجربه کنید.

ساعت کاری:رستوران رومسیت هر روزه از ساعت  8 صبح تا 1:00 نیمه شب باز میباشد.

کافه رستوران رومسیت استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، فاتح، محله کانکورتاران، خیابان آکبییک شماره 5

پیشنهاد ما:در سفر به این شهر میتوانید این رستوران را انتخاب کنید و با خوردن لذیذ ترین غذا ها سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.پرسنل های این رستوران با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند و این امر موجب جذب مسافران به این رستوران میشود.

کافه رستوران رومسیت استانبول

 


رستوران براسری استانبول

معرفی:رستوران براسری از رستوران های خوب استانبول شناخته شده است.این رستورانتور استانبول مرداد 98داراری فضای دل نشین و دنج برای صرف غذا میباشد همچنین این رستوران دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز میباشد.کادر مجرب و آموزش دیده این رستوران نیز با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.آشپز های حرفه ای رستوران تمامی غذا ها را با بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی آماده میکنند.رستوران براسری یک مکان مناسب میباشد که مسافران و گردشگران تور استانبول میتوانند انتخاب کنند و لحظات خوبی را در این رستوران سپری کنند.از دیگر امکانات این رستوران میتوان به رزرو، امکان نشستن در فضای بیرون اشاره کرد.قیمت و هزینه تمامی غذا های این رستوران مناسب میباشد.

رستوران براسری استانبول

منو رستوران:رستوران براسری دارای منویی از انواع غذاهای فرانسوی، اروپایی، بین المللی میباشد.مسافران تور استانبول میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

ساعت کاری:رستوران براسری یک شنبه ها: 12 ظهر تا 12 شبتور استانبول شهریور 98 و باقی روزها 10:30 صبح تا 1:00 نیمه شب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.

رستوران براسری استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، نیسانتاسی، خیابان تشویکیه، محله تشویکیه، خیابان توپشیکنلر، سیتینیسانتسی نت

پیشنهاد ما:مسافرانی که به این شهر سفر میکنند پیشنهاد میکنیم برای صرف غذا حتما این رستوران را انتخاب کرده و از بهترین و لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند.


رستوران نیکول استانبول

معرفی:رستوران نیکول از رستوران های خوب و معروف این شهر تاریخی و زیبا میباشد.رستوران نیکول دارای موقعیت جغرافیایی خوب و فضای شیک برای صرف غذا میباشد که در بین مسافران تور استانبول طرفدار زیادی دارد.کیفیت و قیمت غذا های این رستوران بسیار مناسب میباشد.آشپز های رستوران نیکول همگی حرفه ای هستند و با مواد غذایی با کیفیت و تازه تمامی غذا ها را سرو میکنند.سرتاسر رستوران را شیشه های اعظیم فرا گرفته است تا پلتور استانبولبسفر به راحتی از این رستوران قابل دیدن باشد.این رستوران یک مکان مناسب برای انواع قرار ها نیز میباشد.کان و آیلین دو سرآشپزان این رستوران هستند که در معتبرترین رستورانهای پاریس آموزش دیده اند.این رستوران لوکس امکاناتی همچون سیستم سرمایشی گرمایشی ، امکان رزرو، تراسی زیبا، دکوراسیون لوکس، اینترنت رایگان، امکانات ویژه ی معلولین، سرویس بهداشتی، تهویه ی مطبوع، امکان نشستن در فضای باز پارکینگ رایگان را به مسافران تورتور استانبول شهریور 98 استانبول ارائه میدهد.

رستوران نیکول استانبول

منو رستوران:منوی پویای این رستوران هر 6 هفته بستهتور لحظه آخری استانبول به مواد اولیه موجود فصل تغغیر می کند.مستافران و گردشگران تور استانبول میتوانند از غذا های ترکی، اروپایی، بین المللی، فرانسوی میباشد.در این رستوران به مشتریان گفته شده است که اگر نسبت به غذایی آلرژی دارند و یا حتی گیاه خوار هستند، حتماً آن را قبل از انتخاب غذا به کارمندان رستوران اطلاع دهند

موقعیت مکانی:ترکیه، بی اغلو، خیابان بگازکسن

رستوران نیکول استانبول

ساعت کاری:رستوران نیکول هر روز هفته به جز یک شنبه های از ساعت 10 صبح تا 23 آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول میباشند.

پیشنهاد ما:فضای شیک رستوران این امکان را به مسافران و مهمانان تور استانبول در سفر بهتور استانبول خرداد 98این شهر زیبا این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنند و از غذا های لذیذ نوش جان کنند.

رستوران نیکول استانبول


رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

معرفی:رستوران نیشانتاشی یکی از رستوران های خوب استانبول میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است تا مسافران تور استانبول در طول سفر به این شهر زیبا براحتی برای صرف غذا به این رستوران بروند و لذت ببرند.فضای زیبا و شیک این رستوران در بین مسافران تور استانبول طرفدار زیادیتور استانبول تابستان 98 دارد.کیفیت و قیمت غذا های این رستوران بسیار خوب میباشد.آشپز های رستوران باتجرفه و حرفه ای هستند و با مواد غذایی با کیفیت و تازه آماده میشوند.پرسنل های این رستوران با روی خوش از مسافران تور استانبول پذیرایی میکنند.گردشگران عزیز غذای خوب، فضای دلچسب و موسیقی به روز و متناسب را در این رستوران تجربه میکنید.

رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

منو رستوران:رستوران نیسانتاسی دارای منویی از انواع غذاهای فرانسوی، اروپایی، بین المللی میباشد.در این رستوران لوکس میتوانید از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید.

ساعت کاری:این رستوران یک شنبه ها: 12:00 تا 12:00 ؛ باقی روزها 10:30 صبح تا 1:00 نیمه تور استانبول تیر 98شب باز میباشد شما میتوانید در هر ساعتی که میخواهید به رستوران رفته از غذا های لذیذ لذت ببرید.

رستوران نیسانتاسی براسری استانبول

موقعیت مکانی: ترکیه، استانبول، نیسانتاسی، خیابان تشویکیه، محله تشویکیه، خیابان توپشیکنلر، سیتینیسانتسی نت

پیشنهاد ما:فضای زیبا و دل نشین این رستوران این امکان را به مسافران تور استانبول میدهد تا یک انتخاب مناسب برای صرف غذا باشد.با خوردن غذا های این رستوران برای اولین بی شک برایتور استانبول مرداد 98 دفعه های بعد هم در سفر به این شهر این رستوران را انتخاب کنند.

رستوران نیسانتاسی براسری استانبول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.